Telekomifirma Telia omanike seas on Rootsi ja Soome riigid.
Foto: Andres Haabu
Eestis on terava kriitika alla langenud nii telekomifirmad Vene propagandakanalite edastamise kui ka Eesti ettevõtted nendes kanalites reklaami ostmise eest. Suured telekomifirmad on hakanud seoses Ukraina kriisi süvenemisega sellele nüüd reageerima.
Kommunikatsiooniekspert Raul Rebane tõstatas eelmisel nädalal probleemi, et meie kaabeltelevisioonipakkujate pakettides on vaikimisi sees ka selgelt Eesti riigivastase sisuga kanalid. Selles valguses käis Rebane Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates teema kohta lähemalt rääkimas ning jagas muu hulgas üldistatavalt ka oma nägemust Vene-Ukraina võimalikust sõjast.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.