Autor: Laura Reiter • 8. veebruar 2022

Nädala kampaania case study: G4Si AIKO koduvalve otseposti reklaam, mis kukkus välja liigagi autentne

G4S-i standardlahenduste divisjoni juht Tarmo Pärjala ja loovagentuuri Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee tutvustasid AIKO koduvalve lansseerimiskampaaniat ning selle raames tehtud ja palju elevust tekitanud otseposti reklaami.
Otseposti reklaam saadeti A4 formaadis avatud kirjana, mis mõjus liigagi autentsena

Tarmo Pärjala sõnul eelnes AIKO koduvalve kampaaniale mahukas uuring, mis viidi läbi koostöös Ohvriabi ja Turu-uuringute ASiga. „Uuringust selgus, et tervelt 77 000 eestimaalast on 10 aasta jooksul pidanud kokku puutuma sissemurdmisega,“ ütles Pärjala ja lisas, et kuigi sissemurdmisega seotud kahjusid peetakse eelkõige pelgalt materiaalseks, siis uuringust selgus, et varguse päriselt läbi elanud pered hindavad oluliselt suuremaks emotsionaalseid kahjusid ning tunnetavad, et läbielamine mõjutab neid veel aastaid hiljemgi, sest tekkinud traumeeriv kogemus põhjustab depressiooni, ärevushäireid ja posttraumaatilist stressi,“ selgitas Pärjala sissemurdmise tagajärgi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700