G4S-i standardlahenduste divisjoni juht Tarmo Pärjala ja loovagentuuri Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee tutvustasid AIKO koduvalve lansseerimiskampaaniat ning selle raames tehtud ja palju elevust tekitanud otseposti reklaami.
- Otseposti reklaam saadeti A4 formaadis avatud kirjana, mis mõjus liigagi autentsena
Tarmo Pärjala sõnul eelnes AIKO koduvalve kampaaniale mahukas uuring, mis viidi läbi koostöös Ohvriabi ja Turu-uuringute ASiga. „Uuringust selgus, et tervelt 77 000 eestimaalast on 10 aasta jooksul pidanud kokku puutuma sissemurdmisega,“ ütles Pärjala ja lisas, et kuigi sissemurdmisega seotud kahjusid peetakse eelkõige pelgalt materiaalseks, siis uuringust selgus, et varguse päriselt läbi elanud pered hindavad oluliselt suuremaks emotsionaalseid kahjusid ning tunnetavad, et läbielamine mõjutab neid veel aastaid hiljemgi, sest tekkinud traumeeriv kogemus põhjustab depressiooni, ärevushäireid ja posttraumaatilist stressi,“ selgitas Pärjala sissemurdmise tagajärgi.
Seotud lood
G4S Eesti standardlahenduste divisjoni direktor Tarmo Pärjala jagas Best Marketing Clubis, kuidas nad turuliidrina turundust teevad ja millist ootamatute väljakutsetega pidid nad suitsu- ja vinguanduri NUBLU turuletoomisel silmitsi seisma.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.