• 19.01.22, 12:57

META Advisory äriarendusjuht tööandja brändingust: pole mõtet teha kampaaniat, millesse oma töötajad ei usu

Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas kommunikatsioonibüroo META Advisory äriarendusjuht ja tänavuse Aasta Turundustegu konkursi žüriiliige Ann Hiiemaa, kellega tuli juttu tööandja brändingust.
Ann Hiiemaa ja Hando Sinisalu Äripäeva raadio stuudios.
  • Ann Hiiemaa ja Hando Sinisalu Äripäeva raadio stuudios.
Hiiemaa sõnul on tööandja brändingu puhul alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. "Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul," nentis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.21, 13:55
META Advisory äriarendusjuht: B2B turunduses on kangelaseks klient
PR- ja valitsussuhete agentuur META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa toob B2B turunduse võtmetegurite lahtiseletamiseks põneva paralleeli lugude jutustamise, narratiivi ja tegelaste konstrueerimisega, tuues muu hulgas välja, et inimesed ei osta alati parima ettevõtte tooteid või teenuseid, vaid ostavad tooteid ja teenuseid, mida nad mõistavad.
Uudised
  • 19.01.22, 09:35
B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki viimane soodushind lõpeb 21. jaanuaril
Juba 28. jaanuaril toimub Eesti Arhitektuurikeskuses praktiline B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki. Veel vaid 21. jaanuarini (k.a) on võimalik registreeruda seminarile soodushinnaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele