Autor: Best Marketing • 21. detsember 2021

Milliseid märksõnu, sündmusi, inimesi ja brände eestlased sel aastal Google'ist enim otsisid?

Igal aastal enne jõule avaldab Google edetabeli, mis olid lõppeva aasta populaarseimad otsingud ja märksõnad nende otsingumootoris. Võrreldes mullusega oli 2021. aasta veidi optimistlikum, vähem tooni andis koroonapandeemia ning esile tõusis sport ja poliitika.
Foto: Julia-Maria Linna

Kui läinud aastal püüdis Eesti inimeste tähelepanu peamiselt globaalne koroonapandeemia, siis tänavu pöördusid nad rohkem oma lemmikspordi ja meelelahutuse poole – kõige populaarsem otsingusõna oli „Euro 2020“. Inimeste meeli erutas veel poliitika, eelkõige tänu kohalike omavalitsuste valimisele, samuti pensionireform ja elektri hind. Paraku polnud pääsu ka koroonast ja pandeemiaga seotud teemadest, esikümnesse mahtusid jätkuvalt otsingusõnad nagu „Terviseamet“ ja „Digiregistratuur“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700