• 21.12.21, 10:16

Milliseid märksõnu, sündmusi, inimesi ja brände eestlased sel aastal Google'ist enim otsisid?

Igal aastal enne jõule avaldab Google edetabeli, mis olid lõppeva aasta populaarseimad otsingud ja märksõnad nende otsingumootoris. Võrreldes mullusega oli 2021. aasta veidi optimistlikum, vähem tooni andis koroonapandeemia ning esile tõusis sport ja poliitika.
Milliseid märksõnu, sündmusi, inimesi ja brände eestlased sel aastal Google'ist enim otsisid?
  • Foto: Julia-Maria Linna
Kui läinud aastal püüdis Eesti inimeste tähelepanu peamiselt globaalne koroonapandeemia, siis tänavu pöördusid nad rohkem oma lemmikspordi ja meelelahutuse poole – kõige populaarsem otsingusõna oli „Euro 2020“. Inimeste meeli erutas veel poliitika, eelkõige tänu kohalike omavalitsuste valimisele, samuti pensionireform ja elektri hind. Paraku polnud pääsu ka koroonast ja pandeemiaga seotud teemadest, esikümnesse mahtusid jätkuvalt otsingusõnad nagu „Terviseamet“ ja „Digiregistratuur“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele