Nädala kampaania: asjalik ja nooruslik, kuid mitte liiga tõsine furo aitab leida õige laenupartneri
Furo värske ja ühtlasi kõige esimese kampaania eesmärk on end iga ettevõtja, kes mõtleb ärilaenu peale, teadvusesse istutada. Furo turundusjuhi Marko Kaldma sõnul on soov tõsta brändi teadlikkust ja liigutada furo ettevõtjate top of mind’i.
Furo tiim. Vasakult: Sander Lehtsaar, Joonas Jõgi ja Marko Kaldma
Äripäeva infopanga digitaalne laenuvõrdlusplatvorm furo on erapooletu ja objektiivne laenumaakler, mille kaudu saab ettevõtja valida ise endale kõige sobivamate tingimustega finantspakkumise. Päringu esitamine on lihtne ja täiesti tasuta. Äripäeva infopanga turundusjuhi Marko Kaldma sõnul liiguvad ettevõtjad järjest enam lihtsamate ja mugavamate alternatiivide suunas ja päringu esitamine furole on lihtne ja täiesti tasuta.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.