• 19.11.21, 10:59

Nädala kampaania: asjalik ja nooruslik, kuid mitte liiga tõsine furo aitab leida õige laenupartneri

Furo värske ja ühtlasi kõige esimese kampaania eesmärk on end iga ettevõtja, kes mõtleb ärilaenu peale, teadvusesse istutada. Furo turundusjuhi Marko Kaldma sõnul on soov tõsta brändi teadlikkust ja liigutada furo ettevõtjate top of mind’i.
Furo tiim. Vasakult: Sander Lehtsaar, Joonas Jõgi ja Marko Kaldma
  • Furo tiim. Vasakult: Sander Lehtsaar, Joonas Jõgi ja Marko Kaldma
Äripäeva infopanga digitaalne laenuvõrdlusplatvorm furo on erapooletu ja objektiivne laenumaakler, mille kaudu saab ettevõtja valida ise endale kõige sobivamate tingimustega finantspakkumise. Päringu esitamine on lihtne ja täiesti tasuta. Äripäeva infopanga turundusjuhi Marko Kaldma sõnul liiguvad ettevõtjad järjest enam lihtsamate ja mugavamate alternatiivide suunas ja päringu esitamine furole on lihtne ja täiesti tasuta.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele