Autor: Laura Reiter • 19. november 2021

Nädala kampaania: asjalik ja nooruslik, kuid mitte liiga tõsine furo aitab leida õige laenupartneri

Furo värske ja ühtlasi kõige esimese kampaania eesmärk on end iga ettevõtja, kes mõtleb ärilaenu peale, teadvusesse istutada. Furo turundusjuhi Marko Kaldma sõnul on soov tõsta brändi teadlikkust ja liigutada furo ettevõtjate top of mind’i.
Furo tiim. Vasakult: Sander Lehtsaar, Joonas Jõgi ja Marko Kaldma

Äripäeva infopanga digitaalne laenuvõrdlusplatvorm furo on erapooletu ja objektiivne laenumaakler, mille kaudu saab ettevõtja valida ise endale kõige sobivamate tingimustega finantspakkumise. Päringu esitamine on lihtne ja täiesti tasuta. Äripäeva infopanga turundusjuhi Marko Kaldma sõnul liiguvad ettevõtjad järjest enam lihtsamate ja mugavamate alternatiivide suunas ja päringu esitamine furole on lihtne ja täiesti tasuta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700