Furo värske ja ühtlasi kõige esimese kampaania eesmärk on end iga ettevõtja, kes mõtleb ärilaenu peale, teadvusesse istutada. Furo turundusjuhi Marko Kaldma sõnul on soov tõsta brändi teadlikkust ja liigutada furo ettevõtjate top of mind’i.

- Furo tiim. Vasakult: Sander Lehtsaar, Joonas Jõgi ja Marko Kaldma
Äripäeva infopanga digitaalne laenuvõrdlusplatvorm furo on erapooletu ja objektiivne laenumaakler, mille kaudu saab ettevõtja valida ise endale kõige sobivamate tingimustega finantspakkumise. Päringu esitamine on lihtne ja täiesti tasuta. Äripäeva infopanga turundusjuhi Marko Kaldma sõnul liiguvad ettevõtjad järjest enam lihtsamate ja mugavamate alternatiivide suunas ja päringu esitamine furole on lihtne ja täiesti tasuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.