• 02.11.21, 11:07

5 näpunäidet sisu loomiseks sotsiaalmeediasse

Suunamudija, sisulooja ehk influencer on tänapäeva noorte jaoks üks ihaldatumaid tulevikuameteid, mille nimel ka Eesti noored iga päev tuhandeid videoid ja pilte oma sotsiaalmeedia kontole postitavad. Kuidas aga oma sisuga sotsiaalmeediakontodel rohkema publikuni jõuda?
5 näpunäidet sisu loomiseks sotsiaalmeediasse
Nagu iga teine elukutse, nõuab ka sotsiaalmeediaplatvormidel edu saavutamine ja sellest enda jaoks karjääritee kujundamine tööd ja pühendumist, mis annaksid pikas perspektiivis püsivaid tulemusi. See aga ei tähenda, et suunamudija elukutse oleks vaid väljavalitutele - praktiliste näpunäidete abil saab igaüks arendada oma loomingulisust ning luua just populaarsetele platvormidele sisu, mis võib lõpuks jõuda väga laia publikuni.

Seotud lood

Uudised
  • 02.11.21, 09:32
Nipid ja trikid: kuidas kasutada ülipopulaarset TikToki keskkonda?
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele