Nipid ja trikid: kuidas kasutada ülipopulaarset TikToki keskkonda?
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
TikToki platvorm loodi tegelikult juba 2016. aasta sügisel, kuid just viimase aasta jooksul on see Eesti noorte seas erakordse populaarsuse saavutanud. Nimelt võimaldab TikTok luua lihtsaid lühikesi videoklippe, mille tegemiseks on rakenduses olemas nii laulud, häälklipid, lisaefektid kui ka filtrid. Erinevaid humoorikaid, väljakutsete või tantsukavadega videoklippe sisaldav platvorm on tänaseks kogunud üle 1 miljardi kasutaja, kellest enamik on 16-24-aastased.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]