Autor: Best Marketing • 2. november 2021

Nipid ja trikid: kuidas kasutada ülipopulaarset TikToki keskkonda?

Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?

TikToki platvorm loodi tegelikult juba 2016. aasta sügisel, kuid just viimase aasta jooksul on see Eesti noorte seas erakordse populaarsuse saavutanud. Nimelt võimaldab TikTok luua lihtsaid lühikesi videoklippe, mille tegemiseks on rakenduses olemas nii laulud, häälklipid, lisaefektid kui ka filtrid. Erinevaid humoorikaid, väljakutsete või tantsukavadega videoklippe sisaldav platvorm on tänaseks kogunud üle 1 miljardi kasutaja, kellest enamik on 16-24-aastased.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700