Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
TikToki platvorm loodi tegelikult juba 2016. aasta sügisel, kuid just viimase aasta jooksul on see Eesti noorte seas erakordse populaarsuse saavutanud. Nimelt võimaldab TikTok luua lihtsaid lühikesi videoklippe, mille tegemiseks on rakenduses olemas nii laulud, häälklipid, lisaefektid kui ka filtrid. Erinevaid humoorikaid, väljakutsete või tantsukavadega videoklippe sisaldav platvorm on tänaseks kogunud üle 1 miljardi kasutaja, kellest enamik on 16-24-aastased.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.