• 02.11.21, 09:32

Nipid ja trikid: kuidas kasutada ülipopulaarset TikToki keskkonda?

Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
Nipid ja trikid: kuidas kasutada ülipopulaarset TikToki keskkonda?
TikToki platvorm loodi tegelikult juba 2016. aasta sügisel, kuid just viimase aasta jooksul on see Eesti noorte seas erakordse populaarsuse saavutanud. Nimelt võimaldab TikTok luua lihtsaid lühikesi videoklippe, mille tegemiseks on rakenduses olemas nii laulud, häälklipid, lisaefektid kui ka filtrid. Erinevaid humoorikaid, väljakutsete või tantsukavadega videoklippe sisaldav platvorm on tänaseks kogunud üle 1 miljardi kasutaja, kellest enamik on 16-24-aastased.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele