Autor: Laura Reiter • 21. september 2021

Nädala kampaania: EOK läheneb Spordinädala kampaaniale kirgi kütva kiiksuga

Eesti Olümpiakomitee turundusjuhi Margus Kiiveri sõnul otsustasid nad sel aastal läheneda Spordinädala kampaaniale teatava kiiksuga, mis ühiskonnas hetkel kirgi kütab. Loovlahenduse autor Havas Creative kasutas selleks klassikalist reklaamindusvõtet, sidudes sõnumiga aktuaalse teema.

Eesti Olümpiakomitee ja agentuuri Havas Creative’i koostöös valminud Spordinädala kampaania, mille sõnumid on „Vaktsineeri end laiskuse vastu“ ning „Liikumine annab energiasüsti“, eesmärk on suunata inimesi rohkem liikuma ning teadvustada, et liikumine on meeldiv harjumus. „Samuti soovime suunata inimesi spordinädal.ee lehele, kus saab infot Spordinädalal toimuvate sündmuste osas (näiteks Spordinädala väljakutse, Spordinädala jooks jne) ning samas on inimestel võimalus seal oma sündmus registreerida,“ tutvustas EOK-i turundusjuht Margus Kiiver kampaania eesmärke.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700