Eesti Olümpiakomitee turundusjuhi Margus Kiiveri sõnul otsustasid nad sel aastal läheneda Spordinädala kampaaniale teatava kiiksuga, mis ühiskonnas hetkel kirgi kütab. Loovlahenduse autor Havas Creative kasutas selleks klassikalist reklaamindusvõtet, sidudes sõnumiga aktuaalse teema.
Eesti Olümpiakomitee ja agentuuri Havas Creative’i koostöös valminud Spordinädala kampaania, mille sõnumid on „Vaktsineeri end laiskuse vastu“ ning „Liikumine annab energiasüsti“, eesmärk on suunata inimesi rohkem liikuma ning teadvustada, et liikumine on meeldiv harjumus. „Samuti soovime suunata inimesi spordinädal.ee lehele, kus saab infot Spordinädalal toimuvate sündmuste osas (näiteks Spordinädala väljakutse, Spordinädala jooks jne) ning samas on inimestel võimalus seal oma sündmus registreerida,“ tutvustas EOK-i turundusjuht Margus Kiiver kampaania eesmärke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.