• 21.09.21, 15:59

Nädala kampaania: EOK läheneb Spordinädala kampaaniale kirgi kütva kiiksuga

Eesti Olümpiakomitee turundusjuhi Margus Kiiveri sõnul otsustasid nad sel aastal läheneda Spordinädala kampaaniale teatava kiiksuga, mis ühiskonnas hetkel kirgi kütab. Loovlahenduse autor Havas Creative kasutas selleks klassikalist reklaamindusvõtet, sidudes sõnumiga aktuaalse teema.
Nädala kampaania: EOK läheneb Spordinädala kampaaniale kirgi kütva kiiksuga
Eesti Olümpiakomitee ja agentuuri Havas Creative’i koostöös valminud Spordinädala kampaania, mille sõnumid on „Vaktsineeri end laiskuse vastu“ ning „Liikumine annab energiasüsti“, eesmärk on suunata inimesi rohkem liikuma ning teadvustada, et liikumine on meeldiv harjumus. „Samuti soovime suunata inimesi spordinädal.ee lehele, kus saab infot Spordinädalal toimuvate sündmuste osas (näiteks Spordinädala väljakutse, Spordinädala jooks jne) ning samas on inimestel võimalus seal oma sündmus registreerida,“ tutvustas EOK-i turundusjuht Margus Kiiver kampaania eesmärke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele