• 08.09.21, 12:10

Cannes Lions festival valis interaktiivsuse partneriks Eesti startupi

Eesti startup Votemo alustas koostööd Londoni börsiettevõttega Ascential. Tegu on Suurbritannia meediakorporatsiooniga, kes jättis sel aastal kõrvale kõik laiemalt tuntud publiku kaasamise platvormid ning valis interaktiivsuse partneriks Eesti startupi Votemo. Esimeseks kööstööprojektiks said maailmakuulsa loovusfestivali Cannes Lions Live Virtual Experience interaktiivsed erilahendused.
Votemo tiim
  • Votemo tiim
  • Foto: Petri Hytt
Cannes Lions on rahvusvaheline loovusfestival, mis on juba pea 40 aastat stabiilselt aset leidnud Lõuna-Prantsusmaal Cannes'is. Aastal 2021 toimus festival esmakordselt virtuaalselt. Sel suvel toimunud festival Cannes Lions Live Virtual Experience andis turundajatele üle maailma võimaluse virtuaalselt avataridena lavale astuda ja erinevates lounge'ides nautida valdkonna ekspertide ettekandeid, vahetada kontakte ja mõtteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele