Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 8. september 2021
Ainult tellijatele

Cannes Lions festival valis interaktiivsuse partneriks Eesti startupi

Eesti startup Votemo alustas koostööd Londoni börsiettevõttega Ascential. Tegu on Suurbritannia meediakorporatsiooniga, kes jättis sel aastal kõrvale kõik laiemalt tuntud publiku kaasamise platvormid ning valis interaktiivsuse partneriks Eesti startupi Votemo. Esimeseks kööstööprojektiks said maailmakuulsa loovusfestivali Cannes Lions Live Virtual Experience interaktiivsed erilahendused.

Votemo tiim
Autor: Petri Hytt

Cannes Lions on rahvusvaheline loovusfestival, mis on juba pea 40 aastat stabiilselt aset leidnud Lõuna-Prantsusmaal Cannes'is. Aastal 2021 toimus festival esmakordselt virtuaalselt. Sel suvel toimunud festival Cannes Lions Live Virtual Experience andis turundajatele üle maailma võimaluse virtuaalselt avataridena lavale astuda ja erinevates lounge'ides nautida valdkonna ekspertide ettekandeid, vahetada kontakte ja mõtteid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700