Autor: Hando Sinisalu • 23. august 2021

Hübriidlahendus töötab turunduses kõige paremini

Inimeste ostukäitumise muutuse tõttu on nõudlus digiturunduse järele oluliselt kasvanud, rääkis esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar

Heinsaar rääkis pikemalt sellest, millised trendid digiturunduses on levimas, milliseid kanaleid kasutada lisaks Facebookile ja Google'ile ning kuidas meelitada klientideks suurtegijaid, näiteks lennutööstusest. Samuti kõneles ta sellest, kas ettevõttel tuleks osta turundus sisse või teha seda majas sees.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700