Autor: Best Marketing • 13. juuli 2021

Kuidas siduda heategevus ettevõtte põhitegevusega?

Credit24 räägib oma kogemusest, kuidas nad sidusid heategevuse ettevõtte põhitegevusega ning aitasid käesoleval aastal Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu poolt algatatud Pardiralli edukale toimumisele.
Foto: Pardialli

Pardiralli on 2014. aastal Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu poolt ellu kutsutud heategevuslik üritus – vannipartide võiduujumine, mille eesmärgiks on teadvustada vähihaigete laste ja nende perede olukorda ning kutsuda ettevõtteid ja eraisikuid üles andma oma panust nende abistamiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700