• 10.06.21, 09:17

Remarketing tänasel kujul kaob, Facebooki piksel muutub. Kuidas edasi turundada?

Aastal 2022 ootab digiturundajaid viimase aja suurim muudatus: ostuteekonna jälgimine eri platvormide vahel senisel kujul lakkab. Inglise keeles nimetatakse seda ka poeetiliselt “cookie apocalypse”. Kuidas edasi, millised on alternatiivid ja uued võimalused ostuteekonna jälgimiseks? Adformi Baltikumi müügidirektor Matis Metsala andis nõu ja selgitas olukorda.
Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil
  • Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil
  • Foto: Raul Mee

Mis on üldse küpsis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele