• 10.06.21, 09:17

Remarketing tänasel kujul kaob, Facebooki piksel muutub. Kuidas edasi turundada?

Aastal 2022 ootab digiturundajaid viimase aja suurim muudatus: ostuteekonna jälgimine eri platvormide vahel senisel kujul lakkab. Inglise keeles nimetatakse seda ka poeetiliselt “cookie apocalypse”. Kuidas edasi, millised on alternatiivid ja uued võimalused ostuteekonna jälgimiseks? Adformi Baltikumi müügidirektor Matis Metsala andis nõu ja selgitas olukorda.
Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil
  • Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala Passwordil
  • Foto: Raul Mee

Mis on üldse küpsis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 10:50
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib üks tõde nagu majakas keset tormi – brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele