• 10.06.21, 12:44

EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniat „On aeg…puhka Eestis“, mille loominguline lahendus põhineb kalambuuridel. Juuli lõpuni vältav kampaania võtab igal nädalal uue teema, esimese nädala teemaks on hea Eesti toit ja tasemel restoranid hüüdlausega „Maitsevägi kutsub“.
EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga
„Eelmise suve siseturismi kampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna ning praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele