• 10.06.21, 12:44

EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniat „On aeg…puhka Eestis“, mille loominguline lahendus põhineb kalambuuridel. Juuli lõpuni vältav kampaania võtab igal nädalal uue teema, esimese nädala teemaks on hea Eesti toit ja tasemel restoranid hüüdlausega „Maitsevägi kutsub“.
EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga
„Eelmise suve siseturismi kampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna ning praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele