• 10.06.21, 12:44

EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniat „On aeg…puhka Eestis“, mille loominguline lahendus põhineb kalambuuridel. Juuli lõpuni vältav kampaania võtab igal nädalal uue teema, esimese nädala teemaks on hea Eesti toit ja tasemel restoranid hüüdlausega „Maitsevägi kutsub“.
EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga
„Eelmise suve siseturismi kampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna ning praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele