EASi turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniaga
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas siseturismi kampaaniat „On aeg…puhka Eestis“, mille loominguline lahendus põhineb kalambuuridel. Juuli lõpuni vältav kampaania võtab igal nädalal uue teema, esimese nädala teemaks on hea Eesti toit ja tasemel restoranid hüüdlausega „Maitsevägi kutsub“.
„Eelmise suve siseturismi kampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna ning praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]