Autor: Best Marketing • 8. juuni 2021

TTJA tuletab meelde: sotsiaalmeedias kehtivad alkoholi reklaamile kindlad nõuded

Ilusad ilmad on saabunud ning järjest enam kohtab sotsiaalmeedias ahvatlevaid alkoholi postitusi. Kolm aastat tagasi jõustusid reklaamiseaduses muudatused alkoholi reklaami nõuetele, kuid endiselt avalikustatakse alkoholi reklaame, mis on vastuolus kehtivate nõuetega.
Foto: Meeli Küttim

TTJA kaubandustalituse juhataja Birgit Valgus tõdes, et rikkumisi esineb veebis ja sotsiaalmeedias. “Ka alkoholi käitlejad avalikustavad oma sotsiaalmeedia kontodel alkoholi reklaame, mis ei vasta nõuetele,” märkis ta. "Kutsume ettevõtjaid üles olema tähelepanelikud ning innustame ka tarbijaid märkama ja vajadusel eksimustele tähelepanu juhtima ning nendest teada andma.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700