Autor: Best Marketing • 26. mai 2021

Eesti edulugu: rahvusvaheliste tippürituste korraldamine kriisiajal

On üks valdkond, mis koroonaväljakutsetest hoolimata suudab Eesti lippu rahvusvaheliselt kõrgel hoida - see on rahvusvaheliste suursündmuste korraldamine Eestis. Värskelt valminud minidokumentaalfilmis “Estonia – making the impossible possible” räägivad oma loo meie kõige tuntumad ürituste korraldajad.
Tallinn Music Weeki peakorraldaja Helen Sildna
Foto: Andres Haabu

Filmi tellijaks on EASi turismiarenduskeskus, autorid Kaidi Klein ja Hermes Brambat. Seda levitatakse rahvusvaheliselt, et rääkida Eesti tippsündmustest ning kutsuda siia uusi korraldajaid ja külalisi, tõestades, et vastutustundlik ürituskorraldus on vägagi võimalik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700