Autor: Helena Soovik • 22. aprill 2021

3 soovitust, mis aitavad Sul müügikõned tulemuslikumaks muuta

Kuidas on nii, et mõni müügikonsultant suudab Su telefonikõnes välja vihastada, aga mõne teisega võiks arutlema jäädagi? Mihkel Reinsalu, kes on kogenud juhtimis- ja müügikoolitaja, annab kolm soovitust, mis aitavad müügiinimesel oma kõned tulemuslikumaks muuta.
Koolitaja Mihkel Reinsalu "Üritamist on palju, kuid müügikõnedes kuuleb aina enam üht suurt segadust. Põhjuseks on teadmatus müügiprotsessist ja selle etappidest.“
Foto: Andras Kralla

Reinsalu sõnul saab müügikõnesid kuulates kiiresti aru, kui konsultandil puuduvad teadmised ja oskused müügiprotsessist. Siis on tal ka väga raske jõuda tulemusliku müügini ja teha personaalset ehk kliendist lähtuvat müüki. „Üritamist on palju, kuid müügikõnedes kuuleb aina enam üht suurt segadust. Põhjuseks on teadmatus müügiprotsessist ja selle etappidest,“ lisas Reinsalu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700