3 soovitust, mis aitavad Sul müügikõned tulemuslikumaks muuta
Kuidas on nii, et mõni müügikonsultant suudab Su telefonikõnes välja vihastada, aga mõne teisega võiks arutlema jäädagi? Mihkel Reinsalu, kes on kogenud juhtimis- ja müügikoolitaja, annab kolm soovitust, mis aitavad müügiinimesel oma kõned tulemuslikumaks muuta.
Koolitaja Mihkel Reinsalu "Üritamist on palju, kuid müügikõnedes kuuleb aina enam üht suurt segadust. Põhjuseks on teadmatus müügiprotsessist ja selle etappidest.“
Autor: Andras Kralla
Reinsalu sõnul saab müügikõnesid kuulates kiiresti aru, kui konsultandil puuduvad teadmised ja oskused müügiprotsessist. Siis on tal ka väga raske jõuda tulemusliku müügini ja teha personaalset ehk kliendist lähtuvat müüki. „Üritamist on palju, kuid müügikõnedes kuuleb aina enam üht suurt segadust. Põhjuseks on teadmatus müügiprotsessist ja selle etappidest,“ lisas Reinsalu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]