META Advisory turunduskommunikatsiooni tiimi juht Maarja Karmin selgitas, et sisuplatvorm võiks pakkuda väärt lugemist otsustajatele ning kommunikatsioonihuvilistele, kelle jaoks võib teinekord olla keeruline allutada igapäevane kiirus ja kaos pikemaajalisele mõtlemisele, strateegiale ning mainejuhtimise põhimõtele. “Lihtne on reageerida, palju keerulisem on ise esile kutsuda, kuna viimase puhul vaja mõista valdkonda süvitsi, luua sisu, olla väärtuslik oma partnerile, kliendile ning ümbritsevale,” tõdes Karmin. “Seepärast tahtsimegi oma kodulehest kujundada reaalselt kasulikku sisuplatvormi, mis pakuks väärt mõtteainest pikemaks ajaks ning praktilisi nõuandeid nii ettevõtte juhtidele, partneritele, kolleegidele kui teistele, kes tunnevad huvi kommunikatsiooni kui terviku vastu.”