Milos Reklaam viis neljandat aastat järjest läbi uuringu, millega soovis teada, kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad.
Sotsiaalmeedia kasutuse uuringust selgus, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmisega ise (69,3%). Ainult väljas tellib seda teenust 5,8%. Kord üht, kord teist varianti kasutab 15,8% ettevõtetest ja üldse reklaami ei tee 9,1% ettevõtteid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.