• 07.04.21, 12:45

Uuring: Sotsiaalmeediat kasutatakse peamiselt enda toote/teenuse reklaamiks

Milos Reklaam viis neljandat aastat järjest läbi uuringu, millega soovis teada, kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad.
Uuring: Sotsiaalmeediat kasutatakse peamiselt enda toote/teenuse reklaamiks
  • Foto: Pixabay.com
Sotsiaalmeedia kasutuse uuringust selgus, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmisega ise (69,3%). Ainult väljas tellib seda teenust 5,8%. Kord üht, kord teist varianti kasutab 15,8% ettevõtetest ja üldse reklaami ei tee 9,1% ettevõtteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele