Autor: Kaubandus.ee • 1. aprill 2021

Tasuta webinar: Kuidas mitmekordistada toote müüki erinevaid tähtpäevi ja sündmuseid ära kasutades?

Webinaril räägib oma kogemusest 700 000 kuukäibega e-kaubanduse ettevõtte üks omanikke Ardo Huul, kes arendab ja turustab tooteid Amazoni platvormil.
Ardo Huul

7. aprillil kell 18.30 algaval webinaril räägitakse sellest, kuidas leida kasumlikke tähtpäevi või sündmuseid, mille tuules oma toodet müüa. Kui suur on sellise turundustegevusega müügi mitmekordistamise potentsiaal, milliseid vigu ja õppetunde Huul oma praktikas on saanud ja mis on kolm head mõtet kuulajatele, mida kohe täna praktilises turundustöös rakendada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700