Veebruaris rõõmustas Tartu Kaubamaja linlasi isuäratava ,,Ainult head maitsed’’ kampaanialehega, mis pälvis Omniva poolse tunnustuse kuu parima otsepostitusena.
Veebruar oli Tartu Kaubamajas toidukuu, mil juhiti tähelepanu sealsetele restoranidele ja toidukauplustele. ,,Konkreetne otsepostitus jäi silma värske disainiga, mis on Tartu Kaubamajale omane, kuid viimaste moetrendide asemel oli fookus hoopis maitsval toidul,’’ selgitas Omniva reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk veebruari parima otseposti edu saladust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.