Veebruaris rõõmustas Tartu Kaubamaja linlasi isuäratava ,,Ainult head maitsed’’ kampaanialehega, mis pälvis Omniva poolse tunnustuse kuu parima otsepostitusena.
Veebruar oli Tartu Kaubamajas toidukuu, mil juhiti tähelepanu sealsetele restoranidele ja toidukauplustele. ,,Konkreetne otsepostitus jäi silma värske disainiga, mis on Tartu Kaubamajale omane, kuid viimaste moetrendide asemel oli fookus hoopis maitsval toidul,’’ selgitas Omniva reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk veebruari parima otseposti edu saladust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.