Autorid: Marianne Liibert, Best Marketing • 21. jaanuar 2021

Kommunikatsioon eriolukorras: uuring selgitas, kust Eestis elavad välismaalased infot saavad

Siseministeerium tellis eelmisel aastal sõnumiagentuurilt Akkadian OÜ 24 660 euro eest Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu. Selgus, et riigi infokanaleid usaldatakse, kuid olulise info leidmine on tihtipeale keeruline.
Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
Foto: Lilian Merila

Siseministeeriumi tellimusel viidi eelmise aasta sügisel läbi uuring „Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuring“. Uuringu eesmärk oli kaardistada Eestis elavate inglise ning vene keelt kõnelevate uussisserändajate teadlikkus eriolukorrast, infoallikate kasutamise harjumused, allikate usaldusväärsus ning võimalikud murekohad teabe edastamisel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700