Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 10. august 2020

Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu

Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.
Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
Foto: Lilian Merila

"Uuringu tulemuste põhjal on soov süsteemsemalt tegelda kommunikatsiooniga jõudmaks senisest paremini Eestis elavate välismaalasteni ja võimestada kanaleid, mis võiks olla välismaalaste info kättesaadavuse parandamisel abiks, kuid millest teadlikus uuringu tulemuste põhjal on madal," vahendab ERRi uudisteportaal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700