Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 10. august 2020
Ainult tellijatele

Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu

Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.

Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
Autor: Lilian Merila

"Uuringu tulemuste põhjal on soov süsteemsemalt tegelda kommunikatsiooniga jõudmaks senisest paremini Eestis elavate välismaalasteni ja võimestada kanaleid, mis võiks olla välismaalaste info kättesaadavuse parandamisel abiks, kuid millest teadlikus uuringu tulemuste põhjal on madal," vahendab ERRi uudisteportaal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700