• 10.08.20, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu

Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.
Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
  • Akkadiani osanikud Eneli Mikko ja Kadri Lainas
  • Foto: Lilian Merila
"Uuringu tulemuste põhjal on soov süsteemsemalt tegelda kommunikatsiooniga jõudmaks senisest paremini Eestis elavate välismaalasteni ja võimestada kanaleid, mis võiks olla välismaalaste info kättesaadavuse parandamisel abiks, kuid millest teadlikus uuringu tulemuste põhjal on madal," vahendab ERRi uudisteportaal.

Seotud lood

Uudised
  • 11.05.20, 16:30
Majanduskriisis on vaja kiire kohanemisvõimega ja empaatilisi juhte
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas rääkis intervjuus kommunikatsioonist ja majanduskriisist ning jagas Best Marketingi lugejatega peatükki äsja avaldatud raamatust "Eriolukorrast väljumise käsiraamat".
Uudised
  • 29.04.20, 09:20
Kommunikatsioonieksperdid lõid eriolukorrast väljumise käsiraamatu
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud eriolukorrast väljumise käsiraamatu, mis aitab ettevõtetel kriisist edukalt väljuda. Sama meeskonna loodud eriolukorda sisenemise kriisikommunikatsiooni paketti kasutati ligi 10 000 korral.
Uudised
  • 13.03.20, 13:47
Kommunikatsioonieksperdid tõttasid ettevõtetele tasuta materjalidega appi
Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud tasuta kriisikommunikatsioonipaketi, mis võimaldab organisatsioonidel kriisiga paremini toime tulla ning aitab keskenduda firmade käigushoidmisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele