Hetkel on käimas Aasta Turundusteo konkurss, mille eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril. Osalemiseks täitke palun ankeet, mille saate alla laadida siit.
Ootame oma töid esitama nii allpool mainitud tööde autoreid kui ka kõiki teisi, kes möödunud aastal head turundust tegid. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password 2021.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.