Autor: Indrek Alliksaar, KPMG audititeenuste juht • 3. detsember 2020

Analüüs: meediamajade kõrgliigasse pääseb tugeva müügi ja kasumlikkusega

Karmis konkurentsis, kus meediamajadel tuleb veebireklaamitulude teenimisel mõõtu võtta Google’i- ja Facebooki-laadsete hiiglastega, jõuavad plussi vaid need, kes tegutsevad piisavalt efektiivselt, kasutades ära digitaliseerimist ja online-meedia potentsiaali, kirjutab Äripäeva Meediamajade edetabelit analüüsinud KPMG Balticsi auditi juht Indrek Alliksaar.
Indrek Alliksaar esines 2020. aasta Eesti Ehituskonverentsil Kultuurikatlas.
Foto: Raul Mee

Äripäeva meediamajade edetabeli tipus domineerivad Eesti tuntud tegijad. Esikoha pälvis 2019. aasta tulemuste põhjal Äripäev ise. Eeskätt vaid trükimeediale tuginedes on kasumlikkuse saavutamine keerulisem ja palju lihtsam on tulusid globaalsetele reklaamimüüjatele kaotada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700