Tarbijakäitumise uuring näitab kulutuste vähenemist saabuvatel pühadel, kindlalt kasvab üksnes toidupoodide käive, selgub Ferratum Groupi jõulu-uuringust.
Ferratumi rahvusvaheline jõulu-uuring näitab, et inimeste eelarved on sel aastal suhteliselt väikesed. Üle poole vastanutest ennustasid, et kulutavad eelmiste jõuludega võrreldes vähem. Eriti selge on see 10% vastanute puhul, kes on kaotanud töökoha, ja 14% puhul, kellel on vähendatud palka. 57% vastanutest märkis, et nende jõuluaja kulutuste piir on 200 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.