• 25.11.20, 15:39

Uuring: jõulukinkide ostmine e-poest on kõige populaarsem meeste ja 30-aastaste seas

Uuringufirma Norstat viis oktoobris läbi uuringu, kuidas Balti riikide inimesed jõuluoste teevad ja millised on kolme Balti riigi vahelised ostuharjumused.
Uuring: jõulukinkide ostmine e-poest on kõige populaarsem meeste ja 30-aastaste seas
Laiem valik, mugav, lihtne ja turvaline ostlemisviis on vaid mõned põhjused, miks üha rohkem inimesi otsustab oma jõuluoste teha e-poest. Veebipoodidest ostmine on kõige populaarsem 30–39-aastaste seas, samas kui 60–74-aastased eelistavad ostude tegemiseks siiski füüsilisi poode.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele