Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta oodatuim jõulureklaam on kohal
Selle ettevõtte jõulureklaame oodatakse põnevusega igal aastal ning need tähistavad paljude jaoks jõuluaja algust. Vaata, millega tänavu üllatati!
Briti kaubamaja John Lewis avalikustas eelmisel nädalal oma uue jõulureklaami, millega tahetakse näidata, kuidas lahked teod, olgu suured või väikesed, võivad maailma meie ümber helgemaks muuta, kui kõik neid teevad.
Võistlus armastatuimate jõulukampaaniate vahel on alanud – milline pühadereklaam võidab tarbijate südamed? Toome teieni kümme inspireerivat jõulureklaami.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.