Briti kaubamaja John Lewis avalikustas eelmisel nädalal oma uue jõulureklaami, millega tahetakse näidata, kuidas lahked teod, olgu suured või väikesed, võivad maailma meie ümber helgemaks muuta, kui kõik neid teevad.
Võistlus armastatuimate jõulukampaaniate vahel on alanud – milline pühadereklaam võidab tarbijate südamed? Toome teieni kümme inspireerivat jõulureklaami.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.