Võistlus armastatuimate jõulukampaaniate vahel on alanud – milline pühadereklaam võidab tarbijate südamed? Toome teieni kümme inspireerivat jõulureklaami.
Saksa odavpoodide keti Aldi jõulureklaami keskmes on brüsseli kapsastest koosnev gangsterite jõuk Leafy Blinders ning see on inspireeritud Briti draamasarjast "Peaky Blinders":
Amazoni südantsoojendavas jõulureklaamis rõõmustavad laulvad pappkastid perekondi, armastajaid, sõpru, kolleege ja võhivõõraid:
Briti kataloogimüüja Argos nimetab oma tootekataloogi ümber "Unistusteraamatuks", kui tütre trummikomplekti nägemine isa lapsepõlveunistused taas ellu äratab:
Briti supermarket Asda rõhutab väikeste žestide olulisust ning näitab, kuidas kaks last oma kodulinnas väikeste tegudega jõulumaagiat levitavad:
Luksusliku elustiilibrändi Barbour jõulureklaam põhineb kirjaniku ja illustraatori Raymond Briggsi lasteraamatul:
Seevastu eBay paistab silma sellega, et jõuluhulluse vältimiseks ei luba novembri jooksul ühtegi pühadepakkumist:
Kuna möödunud aastal peeti nende reklaami liiga poliitiliseks, siis sel aastal ühendas Briti supermarketite kett Iceland Foods jõud Disneyga, kes toob peagi kinoekraanidele lastefilmi "Frozen" teise osa:
Selfridge'i kaubamaja läheneb pidulikule hooajale moodsalt ühes tuntud moe-, filmi- ja disainimaailma tegijatega, et uurida, millised võiksid pidustused välja näha 1000 aasta pärast:
Briti veebipoe Very reklaam jutustab loo ühtekuuluvustundest ja kogukonnast, et muuta üksildase naabri pühad eriliseks ja kinkida talle unustamatud jõulud:
Walkers'i kartulikrõpsud on ainsad, mida lauljatar Mariah Carey jõuludeks soovib:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.