• 18.11.20, 16:43

Digiteo võitja case study: e-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste

Arvutitarga e-poe käibe suurendamine tõi Reflekt Groupile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu Google Adsi kategoorias.
Digiteo võitja case study: e-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C tooted
Digiturunduse valdkond: Google Ads
Klient: Arvutitark OÜ
Agentuur: Reflekt Group OÜ
Kampaania/töö pealkiri: Arvutitark E-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste
Periood: jaanuar 2020 – oktoober 2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele