• 18.11.20, 16:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiteo võitja case study: e-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste

Arvutitarga e-poe käibe suurendamine tõi Reflekt Groupile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu Google Adsi kategoorias.
Digiteo võitja case study: e-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C tooted
Digiturunduse valdkond: Google Ads
Klient: Arvutitark OÜ
Agentuur: Reflekt Group OÜ
Kampaania/töö pealkiri: Arvutitark E-poe käibe suurendamine läbi Google Ads lahenduste
Periood: jaanuar 2020 – oktoober 2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele