Autor: Piret Essenson • 13. november 2020
Ainult tellijatele

COVID-19 õppetunnid: kuidas korraldada koroonaajal tõhusat kliendiüritust?

COVID-19 esimene laine näitas, et kliendiüritusi ei pea tingimata eriolukorra piirangute tõttu ära jätma, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.

11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
Autor: Raul Mee

Loominguliselt mõeldes on e-sündmuse vormi võimalik valada lisaks tööjutu ajamisele ka hea söögi ja joogi pakkumine, meelelahutus ja vaba vestlus. Kõiki neid taktikaid saab rakendada ka teise laine ajal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700