• 13.11.20, 15:11

COVID-19 õppetunnid: kuidas korraldada koroonaajal tõhusat kliendiüritust?

COVID-19 esimene laine näitas, et kliendiüritusi ei pea tingimata eriolukorra piirangute tõttu ära jätma, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.
11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
  • 11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
  • Foto: Raul Mee
Loominguliselt mõeldes on e-sündmuse vormi võimalik valada lisaks tööjutu ajamisele ka hea söögi ja joogi pakkumine, meelelahutus ja vaba vestlus. Kõiki neid taktikaid saab rakendada ka teise laine ajal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele