Autor: Piret Essenson • 13. november 2020

COVID-19 õppetunnid: kuidas korraldada koroonaajal tõhusat kliendiüritust?

COVID-19 esimene laine näitas, et kliendiüritusi ei pea tingimata eriolukorra piirangute tõttu ära jätma, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.
11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
Foto: Raul Mee

Loominguliselt mõeldes on e-sündmuse vormi võimalik valada lisaks tööjutu ajamisele ka hea söögi ja joogi pakkumine, meelelahutus ja vaba vestlus. Kõiki neid taktikaid saab rakendada ka teise laine ajal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700