COVID-19 õppetunnid: kuidas korraldada koroonaajal tõhusat kliendiüritust?
COVID-19 esimene laine näitas, et kliendiüritusi ei pea tingimata eriolukorra piirangute tõttu ära jätma, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.
11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
Foto: Raul Mee
Loominguliselt mõeldes on e-sündmuse vormi võimalik valada lisaks tööjutu ajamisele ka hea söögi ja joogi pakkumine, meelelahutus ja vaba vestlus. Kõiki neid taktikaid saab rakendada ka teise laine ajal.
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.