• 13.11.20, 15:11

COVID-19 õppetunnid: kuidas korraldada koroonaajal tõhusat kliendiüritust?

COVID-19 esimene laine näitas, et kliendiüritusi ei pea tingimata eriolukorra piirangute tõttu ära jätma, kirjutab Datafoxi kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.
11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
  • 11OCT2020 Koolituskonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
  • Foto: Raul Mee
Loominguliselt mõeldes on e-sündmuse vormi võimalik valada lisaks tööjutu ajamisele ka hea söögi ja joogi pakkumine, meelelahutus ja vaba vestlus. Kõiki neid taktikaid saab rakendada ka teise laine ajal.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele