Cannes Lionsi esineja Maria Garrido rääkis, mida Eesti tarbijad brändidelt ootavad, tuginedes Havasi tehtud "Tähenduslike brändide" uuringule. Räägitust tegi kokkuvõtte Eeva Lillemägi.
Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt
Brändidelt oodatakse täna varasemast veel enam tähenduslikke sotsiaalseid initsiatiive, väärtuslike isiklike ja kollektiivsete kogemuste pakkumist ning nähtavat panustamist sotsiaalsete probleemide lahendamisse. Eestlased tunnevad aga, et vaid käputäis brände loob tegelikult oma klientidele sellist lisaväärtust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]