• 06.11.20, 15:00

Mida ootab Eesti tarbija täna brändidelt?

Cannes Lionsi esineja Maria Garrido rääkis, mida Eesti tarbijad brändidelt ootavad, tuginedes Havasi tehtud "Tähenduslike brändide" uuringule. Räägitust tegi kokkuvõtte Eeva Lillemägi.
Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt
  • Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt
Brändidelt oodatakse täna varasemast veel enam tähenduslikke sotsiaalseid initsiatiive, väärtuslike isiklike ja kollektiivsete kogemuste pakkumist ning nähtavat panustamist sotsiaalsete probleemide lahendamisse. Eestlased tunnevad aga, et vaid käputäis brände loob tegelikult oma klientidele sellist lisaväärtust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele