• 06.11.20, 15:00

Mida ootab Eesti tarbija täna brändidelt?

Cannes Lionsi esineja Maria Garrido rääkis, mida Eesti tarbijad brändidelt ootavad, tuginedes Havasi tehtud "Tähenduslike brändide" uuringule. Räägitust tegi kokkuvõtte Eeva Lillemägi.
Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt
  • Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt
Brändidelt oodatakse täna varasemast veel enam tähenduslikke sotsiaalseid initsiatiive, väärtuslike isiklike ja kollektiivsete kogemuste pakkumist ning nähtavat panustamist sotsiaalsete probleemide lahendamisse. Eestlased tunnevad aga, et vaid käputäis brände loob tegelikult oma klientidele sellist lisaväärtust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele