Autor: Eeva Lillemägi • 6. november 2020

Mida ootab Eesti tarbija täna brändidelt?

Cannes Lionsi esineja Maria Garrido rääkis, mida Eesti tarbijad brändidelt ootavad, tuginedes Havasi tehtud "Tähenduslike brändide" uuringule. Räägitust tegi kokkuvõtte Eeva Lillemägi.
Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt

Brändidelt oodatakse täna varasemast veel enam tähenduslikke sotsiaalseid initsiatiive, väärtuslike isiklike ja kollektiivsete kogemuste pakkumist ning nähtavat panustamist sotsiaalsete probleemide lahendamisse. Eestlased tunnevad aga, et vaid käputäis brände loob tegelikult oma klientidele sellist lisaväärtust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700