Ainult tellijatele
Autor: Eeva Lillemägi • 6. november 2020
Ainult tellijatele

Mida ootab Eesti tarbija täna brändidelt?

Cannes Lionsi esineja Maria Garrido rääkis, mida Eesti tarbijad brändidelt ootavad, tuginedes Havasi tehtud "Tähenduslike brändide" uuringule. Räägitust tegi kokkuvõtte Eeva Lillemägi.

Maria Garrido, Havas Grupi uuringujuht Prantsusmaalt

Brändidelt oodatakse täna varasemast veel enam tähenduslikke sotsiaalseid initsiatiive, väärtuslike isiklike ja kollektiivsete kogemuste pakkumist ning nähtavat panustamist sotsiaalsete probleemide lahendamisse. Eestlased tunnevad aga, et vaid käputäis brände loob tegelikult oma klientidele sellist lisaväärtust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700