• 02.11.20, 10:04

Ekspress Grupp taastas koroona-eelse ärimahu

AS Ekspress Grupp taastas tänavu kolmandas kvartalis koroona-eelse müügimahu, jätkas digitaalsete tulude osakaalu kasvatamist ja teenis kulude kokkuhoiu tulemusena kasumi.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta III kvartali müügitulu oli 15,2 miljonit ja puhaskasum 1,08 miljonit eurot, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest. 9 kuu müügitulu oli 44,8 miljonit ja puhaskasum 0,92 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele