• 02.11.20, 10:04

Ekspress Grupp taastas koroona-eelse ärimahu

AS Ekspress Grupp taastas tänavu kolmandas kvartalis koroona-eelse müügimahu, jätkas digitaalsete tulude osakaalu kasvatamist ja teenis kulude kokkuhoiu tulemusena kasumi.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta III kvartali müügitulu oli 15,2 miljonit ja puhaskasum 1,08 miljonit eurot, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest. 9 kuu müügitulu oli 44,8 miljonit ja puhaskasum 0,92 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele