Alexela startis sel nädalal põneva kampaaniaga – Tallinna linnatänavatel saab alates esmaspäevast näha ülisuurt kohvitopsi ja reklaamposte, mida ilmestab Eesti kunstnike looming.
Alexela uues kampaanias kasutatakse mitmeid välimeedia erilahendusi, fotol hiigelsuur kohvitops Hobujaama peatuses. Foto: Raul Mee
Sel moel tõmbab energiaettevõte Alexela käima oma kahekuulise kampaania „Kohvi kunst“, mille eesmärk on innustada ostma kohvi korduvkasutatava kohvitopsiga.
Alexela jaemüügi- ja turundusjuht Kadri Ambos tõi välja neli aastat väldanud Alexela brändiuuenduse viis etappi: brändi positsioneeringu analüüs, uue brändi ehitamine, uue brändi jõustamine ja kasutuselevõtt, brändi arendamine ning ettevõtte väärtuste väljatöötamine.
Koroonaviirusest tingitud pandeemiaperiood on andnud põntsu kogu riigi majandusele ja halvanud suuremal või vähemal määral kohalike ettevõtjate tööelu. Eestimaine energiaettevõte Alexela alustas eelmisel nädalal sotsiaalkampaaniaga “Anname koos Eestile jõudu!", et toetada kohalikke tootjaid ja teenusepakkujaid.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.