Autor: Best Marketing • 7. oktoober 2020

Septembri parim otsepost oli küpsisehõnguline

Septembrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post toidutööstusettevõtte Kulinaaria OÜ isuäratava flaieri, mille valmimisele aitas kaasa agentuur Kontuur Leo Burnett.
Flaieri ühel poolel tutvustati küpsisetainaste brändi.

„Kulinaaria OÜ otsepostituse võidu võtmeks oli silmapaistev pildikasutus ja nutikas kontseptsioon – kunst, mis valmib sinu köögis,“ kommenteeris võitnud postituse sisu Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Ta lisas, et tegevusvaldkonnast tingituna on kindlasti Kulinaaria OÜ eeliseks isuäratavad toidupildid, kuid Van Kook brändi vahva kontseptsioon aitas flaieri üldmulje järgmisele tasemele viia. Järsk tõi veel välja, et kuigi antud otsepostituses andis küpsisehõngu edasi pildikeel, siis tegelikult on võimalik otsepostis kasutada ka lõhnastatud lahendusi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700