Autor: Best Marketing • 7. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Septembri parim otsepost oli küpsisehõnguline

Septembrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post toidutööstusettevõtte Kulinaaria OÜ isuäratava flaieri, mille valmimisele aitas kaasa agentuur Kontuur Leo Burnett.

Flaieri ühel poolel tutvustati küpsisetainaste brändi.

„Kulinaaria OÜ otsepostituse võidu võtmeks oli silmapaistev pildikasutus ja nutikas kontseptsioon – kunst, mis valmib sinu köögis,“ kommenteeris võitnud postituse sisu Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Ta lisas, et tegevusvaldkonnast tingituna on kindlasti Kulinaaria OÜ eeliseks isuäratavad toidupildid, kuid Van Kook brändi vahva kontseptsioon aitas flaieri üldmulje järgmisele tasemele viia. Järsk tõi veel välja, et kuigi antud otsepostituses andis küpsisehõngu edasi pildikeel, siis tegelikult on võimalik otsepostis kasutada ka lõhnastatud lahendusi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700