• 07.10.20, 10:23

Septembri parim otsepost oli küpsisehõnguline

Septembrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post toidutööstusettevõtte Kulinaaria OÜ isuäratava flaieri, mille valmimisele aitas kaasa agentuur Kontuur Leo Burnett.
Flaieri ühel poolel tutvustati küpsisetainaste brändi.
  • Flaieri ühel poolel tutvustati küpsisetainaste brändi.
„Kulinaaria OÜ otsepostituse võidu võtmeks oli silmapaistev pildikasutus ja nutikas kontseptsioon – kunst, mis valmib sinu köögis,“ kommenteeris võitnud postituse sisu Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Ta lisas, et tegevusvaldkonnast tingituna on kindlasti Kulinaaria OÜ eeliseks isuäratavad toidupildid, kuid Van Kook brändi vahva kontseptsioon aitas flaieri üldmulje järgmisele tasemele viia. Järsk tõi veel välja, et kuigi antud otsepostituses andis küpsisehõngu edasi pildikeel, siis tegelikult on võimalik otsepostis kasutada ka lõhnastatud lahendusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele