• 14.09.20, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Augustikuu parim otsepostitus

Augustikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamlehe super- ja hüpermarketite ketilt Selver.
Augustikuu parima otseposti saatis klientidele Selver.
  • Augustikuu parima otseposti saatis klientidele Selver.
,,Selveri otsepostitus rõhutas silmnähtavalt hooajalisi pakkumisi - tervislikud ja värsked toiduained tekitasid lugejates positiivseid emotsioone ning inspireerisid toiduvaliku osas kodumaiseid ja vitamiinirohkeid valikuid langetama,“ põhjendas otsust Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Lisaks tõi Järsk välja, et otsepostituse kujundus mõjus puhtalt ja värskena ning lasi seetõttu pakutaval kaubal särada.

Seotud lood

Uudised
  • 12.08.20, 13:00
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe, tunnustati ka Koduekstra koostööpartnerit reklaamiagentuuri La Ecwador.
Uudised
  • 16.06.20, 10:00
Maikuu parim otsepostitus
Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis maikuu parimaks otsepostituseks jaekaubanduse grupi Coop nädalapostitused.
Uudised
  • 05.05.20, 12:34
Aprillikuu parim otsepostitus
Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis aprillikuu parimaks otsepostituseks Bauhofi „Aed ei peatu“ trükise.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele