Autor: Best Marketing • 23. juuli 2020
Ainult tellijatele

Juunikuu parima otseposti saatis Hortes

Juunikuu parimaks otsepostituseks valis üleriigilise otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post aiandus- ja kodukeskuse Hortes Lillefestivali kampaaniatrükise. Üldise trendina selgus ka kevadisest otseposti märgatavuse uuringus, et aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus on viimastel kuudel tarbijate seas kasvanud.

„Hortese trükis paistis silma oma läbimõeldud visuaalse teostuse ning väärtust lisavate erilahenduste poolest,“ põhjendas valikut Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Erilahendusena kasutas Hortes oma kampaaniatrükises kuponge, mille abil on võimalik hinnata trükise efektiivsust inimeste kauplusesse meelitamisel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700