• 23.07.20, 10:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juunikuu parima otseposti saatis Hortes

Juunikuu parimaks otsepostituseks valis üleriigilise otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post aiandus- ja kodukeskuse Hortes Lillefestivali kampaaniatrükise. Üldise trendina selgus ka kevadisest otseposti märgatavuse uuringus, et aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus on viimastel kuudel tarbijate seas kasvanud.
Juunikuu parima otseposti saatis Hortes
„Hortese trükis paistis silma oma läbimõeldud visuaalse teostuse ning väärtust lisavate erilahenduste poolest,“ põhjendas valikut Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Erilahendusena kasutas Hortes oma kampaaniatrükises kuponge, mille abil on võimalik hinnata trükise efektiivsust inimeste kauplusesse meelitamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele