• 23.07.20, 10:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juunikuu parima otseposti saatis Hortes

Juunikuu parimaks otsepostituseks valis üleriigilise otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post aiandus- ja kodukeskuse Hortes Lillefestivali kampaaniatrükise. Üldise trendina selgus ka kevadisest otseposti märgatavuse uuringus, et aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus on viimastel kuudel tarbijate seas kasvanud.
Juunikuu parima otseposti saatis Hortes
„Hortese trükis paistis silma oma läbimõeldud visuaalse teostuse ning väärtust lisavate erilahenduste poolest,“ põhjendas valikut Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Erilahendusena kasutas Hortes oma kampaaniatrükises kuponge, mille abil on võimalik hinnata trükise efektiivsust inimeste kauplusesse meelitamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele