Autorid: Marianne Liibert, Best Marketing • 6. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Sponsorlus on enamat kui logo. Vaata Eestis tehtud kampaaniafilmi!

Jazzkaar ja Tallink töötasid koostöö tähistamiseks välja ühise kampaania, mille eesmärk on tänada teineteist ja anda sponsorlussuhtele sootuks uus tähendus.

Eliis Oru sõnul seisneb sponsorlussuhe enamas kui logoline väljapaistvus.

Nii Tallink kui ka Jazzkaar tähistasid 2019. aastal oma 30. tegutsemisaastat, ent rohkem kui sama vanusenumber, ühendab neid pikaajaline positiivne koostöö, mille tähistamiseks vändati ühine kampaaniafilm “Alati jazzilainel”. Kampaania töötati välja juba eelmisel aastal, ent elud ja igapäevatoimetused segi löönud viirusepuhangu tõttu pole film seni eetrisse läinud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700