Jazzkaar ja Tallink töötasid koostöö tähistamiseks välja ühise kampaania, mille eesmärk on tänada teineteist ja anda sponsorlussuhtele sootuks uus tähendus.

- Eliis Oru sõnul seisneb sponsorlussuhe enamas kui logoline väljapaistvus.
Nii Tallink kui ka Jazzkaar tähistasid 2019. aastal oma 30. tegutsemisaastat, ent rohkem kui sama vanusenumber, ühendab neid pikaajaline positiivne koostöö, mille tähistamiseks vändati ühine kampaaniafilm “Alati jazzilainel”. Kampaania töötati välja juba eelmisel aastal, ent elud ja igapäevatoimetused segi löönud viirusepuhangu tõttu pole film seni eetrisse läinud.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.