• 06.10.20, 17:10

Sponsorlus on enamat kui logo. Vaata Eestis tehtud kampaaniafilmi!

Jazzkaar ja Tallink töötasid koostöö tähistamiseks välja ühise kampaania, mille eesmärk on tänada teineteist ja anda sponsorlussuhtele sootuks uus tähendus.
Eliis Oru sõnul seisneb sponsorlussuhe enamas kui logoline väljapaistvus.
  • Eliis Oru sõnul seisneb sponsorlussuhe enamas kui logoline väljapaistvus.
Nii Tallink kui ka Jazzkaar tähistasid 2019. aastal oma 30. tegutsemisaastat, ent rohkem kui sama vanusenumber, ühendab neid pikaajaline positiivne koostöö, mille tähistamiseks vändati ühine kampaaniafilm “Alati jazzilainel”. Kampaania töötati välja juba eelmisel aastal, ent elud ja igapäevatoimetused segi löönud viirusepuhangu tõttu pole film seni eetrisse läinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele