• 10.09.20, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Ajakirjanike Liidu pöördumine seoses ERRiga

Meediaettevõtete Liidu hinnangul põhjustab ERRi riigipoolne rahastamine ebatervet konkurentsi, Ajakirjanike Liidu muudab erameedia ja ERRi vastasseis murelikuks.
Eesti Ajakirjanike Liidu pöördumine seoses ERRiga
  • Foto: LIIS TREIMANN
Meediafirmad soovivad, et Eestis tegutsevad erameedia organisatsioonid saaks konkureerida turul võrdsetel alustel – seda nii reklaamimüügis kui ka online-uudiste edastamisel. Sellest tulenevalt esitas Meediaettevõtete Liit kaebuse Euroopa Komisjonile. Loe pikemalt: Meediaettevõtted kaebasid ERRi peale

Seotud lood

Uudised
  • 09.09.20, 19:46
Meediaettevõtted kaebasid Euroopas ERRi peale
Meediafirmad soovivad, et Eestis tegutsevad erameedia organisatsioonid saaks konkureerida turul võrdsetel alustel – seda nii reklaamimüügis kui ka online-uudiste edastamisel.
Uudised
  • 21.07.20, 14:22
Millised on rahvusringhäälingu suurimad väljakutsed?
Rahvusringhääling tähistas pühapäeval oma 65. sünnipäeva. Millised on rahvusringhäälingus suurimad väljakutsed ja mida toob tulevik, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis ERRi peadirektor Erik Roose.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele