• 01.09.20, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polhem PR sai uue juhi

Varasemalt ilu- ja moevaldkonnale keskendunud agentuur Polhem PR sai augustis uue juhi.
Liis Reismann
  • Liis Reismann
Viimased seitse aastat on ta töötanud turundusvaldkonnas ning turundanud mitmeid tuntud brände nagu Nike, adidas, Hugo Boss, Ted Baker, MAC jpt.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.19, 09:22
Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist
Kuigi tundub, et turundajad ilma sotsiaalmeedia mõjuisikuteta kampaaniaid ei korralda, kutsub Polhem PR´i Eesti pressijuht Katrin Jaaska üles mõtestama, mis eesmärki turunduskoostöö mõjuisikuga endas kannab ja kas tuntud näo asemel poleks mõttekas leida alles tuntust koguv sisulooja.
Uudised
  • 23.04.19, 10:58
Kosmeetikabrändi Tuul asutajad: võta oma firmasse kohe disainer tööle
Kädi Eelmaa ja Kaarel Kala loodusliku meeste kosmeetikabrändi Tuul missiooniks on muuta meeste elu lihtsamaks. Best Marketing uuris, milliseid soovitusi ja kogemusi jagavad Tuule asutajad aga alustavatele väikeettevõtetele, et nende elu lihtsamaks muuta.
Uudised
  • 11.07.16, 13:52
Polhem PR Estonia tiimiga on ühinenud Katrin Jaaska
Katrin Jaaska on turundusvaldkonnas tegutsenud enam kui 15 aastat, olles viimastel aastatel turundus- ning PR-valdkonna konsultandiks Tallinna Loomeinkubaatoris.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele