• 21.05.19, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist

Kuigi tundub, et turundajad ilma sotsiaalmeedia mõjuisikuteta kampaaniaid ei korralda, kutsub Polhem PR´i Eesti pressijuht Katrin Jaaska üles mõtestama, mis eesmärki turunduskoostöö mõjuisikuga endas kannab ja kas tuntud näo asemel poleks mõttekas leida alles tuntust koguv sisulooja.
Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist
Järgneb intervjuu Sotsiaalmeedia konverentsil Online esineva Polhem PR´i Eesti pressijuhi Katrin Jaaskaga:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele