• 21.05.19, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist

Kuigi tundub, et turundajad ilma sotsiaalmeedia mõjuisikuteta kampaaniaid ei korralda, kutsub Polhem PR´i Eesti pressijuht Katrin Jaaska üles mõtestama, mis eesmärki turunduskoostöö mõjuisikuga endas kannab ja kas tuntud näo asemel poleks mõttekas leida alles tuntust koguv sisulooja.
Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist
Järgneb intervjuu Sotsiaalmeedia konverentsil Online esineva Polhem PR´i Eesti pressijuhi Katrin Jaaskaga:

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele