• 21.05.19, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist

Kuigi tundub, et turundajad ilma sotsiaalmeedia mõjuisikuteta kampaaniaid ei korralda, kutsub Polhem PR´i Eesti pressijuht Katrin Jaaska üles mõtestama, mis eesmärki turunduskoostöö mõjuisikuga endas kannab ja kas tuntud näo asemel poleks mõttekas leida alles tuntust koguv sisulooja.
Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist
Järgneb intervjuu Sotsiaalmeedia konverentsil Online esineva Polhem PR´i Eesti pressijuhi Katrin Jaaskaga:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele