• 23.04.19, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kosmeetikabrändi Tuul asutajad: võta oma firmasse kohe disainer tööle

Kädi Eelmaa ja Kaarel Kala loodusliku meeste kosmeetikabrändi Tuul missiooniks on muuta meeste elu lihtsamaks. Best Marketing uuris, milliseid soovitusi ja kogemusi jagavad Tuule asutajad aga alustavatele väikeettevõtetele, et nende elu lihtsamaks muuta.
Kosmeetikabrändi Tuul asutajad: võta oma firmasse kohe disainer tööle
Kuidas sündis Tuul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele