• 23.04.19, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kosmeetikabrändi Tuul asutajad: võta oma firmasse kohe disainer tööle

Kädi Eelmaa ja Kaarel Kala loodusliku meeste kosmeetikabrändi Tuul missiooniks on muuta meeste elu lihtsamaks. Best Marketing uuris, milliseid soovitusi ja kogemusi jagavad Tuule asutajad aga alustavatele väikeettevõtetele, et nende elu lihtsamaks muuta.
Kosmeetikabrändi Tuul asutajad: võta oma firmasse kohe disainer tööle
Kuidas sündis Tuul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele