Katrin Jaaska on turundusvaldkonnas tegutsenud enam kui 15 aastat, olles viimastel aastatel turundus- ning PR-valdkonna konsultandiks Tallinna Loomeinkubaatoris.
„Olin otseselt seotud värskete kodumaiste moe- ja tootedisainerite igakülgse turunduse ning PR-tegevustega. Seega tundus loomuliku jätkuna liitumine professionaalse rahvusvahelise suhtekorraldusagentuuriga, kes on keskendunudki koostööle spetsiifiliselt moe-, ilu ning sisustusbrändidega,“ avab Jaaska tagamaid.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.