Kampaania "Meri algab siit" ehk miks märgistati 1000 kaevuluuki
Eestis elav inglane käib igal varahommikul Kalarannas tänavalt tallinlaste konisid korjamas. Nüüd kasvas sellest välja üle-eestiline reklaamikampaania.
Kampaania "Meri algab siit" märgistus Tallinnas Liivalaia tänaval Foto: Marianne Liibert
25. augustil alanud kampaania jõuab 15 linna ning toob inimesteni sõnumi – sadeveeluukidesse maanduv jõuab Läänemerre. Kokku märgistatakse Eestis üle 1000 sadeveeluugi, neist kolmandik Tallinnas.
Ettevõtja ja „Teeme ära“ kampaania üks eestvedaja Rainer Nõlvak kõneles sellest, kuidas müüa edukamalt nii, et see ei saastaks keskkonda, ning jagas maailma koristuspäeva eduloo nippe.
Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.