Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kampaania "Meri algab siit" ehk miks märgistati 1000 kaevuluuki
Eestis elav inglane käib igal varahommikul Kalarannas tänavalt tallinlaste konisid korjamas. Nüüd kasvas sellest välja üle-eestiline reklaamikampaania.
Kampaania "Meri algab siit" märgistus Tallinnas Liivalaia tänaval
Foto: Marianne Liibert
25. augustil alanud kampaania jõuab 15 linna ning toob inimesteni sõnumi – sadeveeluukidesse maanduv jõuab Läänemerre. Kokku märgistatakse Eestis üle 1000 sadeveeluugi, neist kolmandik Tallinnas.
Ettevõtja ja „Teeme ära“ kampaania üks eestvedaja Rainer Nõlvak kõneles sellest, kuidas müüa edukamalt nii, et see ei saastaks keskkonda, ning jagas maailma koristuspäeva eduloo nippe.
Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?