Tuuli Seinberg • 16 märts 2020
Uudised
Ainult tellijale

Ole päris ja räägi üks hea lugu

Ettevõtja ja „Teeme ära“ kampaania üks eestvedaja Rainer Nõlvak kõneles sellest, kuidas müüa edukamalt nii, et see ei saastaks keskkonda, ning jagas maailma koristuspäeva eduloo nippe.

Rainer Nõlvak soovitab: kui olukord muutub keeruliseks, ole päris.  Foto: Photo:Marko Mumm

Kui Nõlvak 12 aasta eest esimese „Teeme ära“ koristuspäeva korraldas, oli tema müüdav toode see, et inimesed said oma vabast ajast tulla metsa teiste prügi koristama. Turunduslikus mõttes oli tegu tõmbeturundusega – see tähendab, et inimesed soovivad ise sinu toodet. See vajab aga eeskätt tugevat lugu, head tööriista, mis paneb inimese seda toodet tahtma.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700