• 17.08.20, 15:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.
E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus
„Selleks, et Eesti e-poed saaks kohaliku kliendi jaoks konkureerida ülemaailmsete e-kaubamajadega nagu Amazon või Alibaba, peavad nad kasutama ära enda põhilist eelist – lähedust kliendile,“ rääkis kullerteenust pakkuva idufirma Ziticity rahvusvahelise laienemise juht Nicolás Cañas.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 18.09.25, 13:14
Mindshare otsib digiturunduse projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 03.10.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele