• 17.08.20, 15:19

E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.
E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus
„Selleks, et Eesti e-poed saaks kohaliku kliendi jaoks konkureerida ülemaailmsete e-kaubamajadega nagu Amazon või Alibaba, peavad nad kasutama ära enda põhilist eelist – lähedust kliendile,“ rääkis kullerteenust pakkuva idufirma Ziticity rahvusvahelise laienemise juht Nicolás Cañas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele