Autor: Best Marketing • 5. august 2020

Nädala kampaania: Barbora tõukeratta suvekampaania

Barbora.ee juulikuine brändi- ja elustiilikampaania, mille keskseks sõnumiks oli muretu ja mugav elu, valis traditsioonilise pildikeele asemel põhielemendiks video. Kes oli sihtrühmaks ja millised olid kampaania tulemused, rääkis Barbora.ee turundusjuht Laura Tammeorg.

"Terve juulikuu jooksnud kampaania läbiv idee oli Barbora kui mõnusa, urbanistlikku elustiili sobituva brändi tutvustamine. Võtsime eesmärgiks julgustada inimesi meie teenust proovima ja elektritõukeratta loosis osalema, lävendiks oli vaid üks ost," rääkis Laura Tammeorg, kes võttis üle Barbora turunduse juhtimise juuni alguses, kui senisest turundusdirektorist Kirke Pentikäinenist sai ettevõtte tegevjuht.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700