Autor: Best Marketing • 5. august 2020
Ainult tellijatele

Nädala kampaania: Barbora tõukeratta suvekampaania

Barbora.ee juulikuine brändi- ja elustiilikampaania, mille keskseks sõnumiks oli muretu ja mugav elu, valis traditsioonilise pildikeele asemel põhielemendiks video. Kes oli sihtrühmaks ja millised olid kampaania tulemused, rääkis Barbora.ee turundusjuht Laura Tammeorg.

"Terve juulikuu jooksnud kampaania läbiv idee oli Barbora kui mõnusa, urbanistlikku elustiili sobituva brändi tutvustamine. Võtsime eesmärgiks julgustada inimesi meie teenust proovima ja elektritõukeratta loosis osalema, lävendiks oli vaid üks ost," rääkis Laura Tammeorg, kes võttis üle Barbora turunduse juhtimise juuni alguses, kui senisest turundusdirektorist Kirke Pentikäinenist sai ettevõtte tegevjuht.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700