Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kalev püsib ülekaalukalt Eesti inimeste lemmik-toidubrändina
Kantar Emor uuris mais 2020 neljandat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Loe edasi, millised brändid lisaks Kalevile veel esikümnesse mahtusid.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?