• 09.06.20, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamikampaania kasvatas metsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda

Erametsakeskuse reklaamikampaania kutsub kõiki metsaomanikke üles oma metsa eest hoolt kandma ning pärandama oma lastele terve ja tugev mets. Kampaaniaga on seotud agentuurid Akkadian, Age Creative ning MIXD.
Kampaania "Käbi ei kuku kännust kaugele" bänner
  • Kampaania "Käbi ei kuku kännust kaugele" bänner
Mai lõpus alanud reklaamikampaania põhiline sõnum on kutsuda erametsaomanikke liituma metsaühistuga ning uurima, kuidas metsaühistud saavad neile metsa majandamisel abiks olla. Tänaseks on kampaania kasvatanud erametsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele