Erametsakeskuse reklaamikampaania kutsub kõiki metsaomanikke üles oma metsa eest hoolt kandma ning pärandama oma lastele terve ja tugev mets. Kampaaniaga on seotud agentuurid Akkadian, Age Creative ning MIXD.

- Kampaania "Käbi ei kuku kännust kaugele" bänner
Mai lõpus alanud reklaamikampaania põhiline sõnum on kutsuda erametsaomanikke liituma metsaühistuga ning uurima, kuidas metsaühistud saavad neile metsa majandamisel abiks olla. Tänaseks on kampaania kasvatanud erametsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.