Autor: Mari Arnover • 5. juuni 2020

Kui sina ei vaevu aru saama kliendist, siis miks peaks tema vaevuma aru saama sinu tootest?

Käib üleüldine nuputamismäng: mida kliendid tahta võiks. Tihti kipub see aga olema tragöödia ühes vaatuses, sest klient ei saa valmistootest aru, lihtsalt ei märka seda või tal pole seda vaja. Ja nii ta kõnnib oma rahakotiga konkurendi juurde. Tuleb alustada otsast uue tootearendusega.
Eestis toodi hiljuti turule üks uus toode ja üks uus teenus. Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover analüüsis, mis läks valesti.

Võtame näiteks ühe toote ja ühe teenuse, mis on värskelt turule tulnud ja kus klient on ära unustatud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700