• 05.06.20, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui sina ei vaevu aru saama kliendist, siis miks peaks tema vaevuma aru saama sinu tootest?

Käib üleüldine nuputamismäng: mida kliendid tahta võiks. Tihti kipub see aga olema tragöödia ühes vaatuses, sest klient ei saa valmistootest aru, lihtsalt ei märka seda või tal pole seda vaja. Ja nii ta kõnnib oma rahakotiga konkurendi juurde. Tuleb alustada otsast uue tootearendusega.
Eestis toodi hiljuti turule üks uus toode ja üks uus teenus. Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover analüüsis, mis läks valesti.
  • Eestis toodi hiljuti turule üks uus toode ja üks uus teenus. Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover analüüsis, mis läks valesti.
Võtame näiteks ühe toote ja ühe teenuse, mis on värskelt turule tulnud ja kus klient on ära unustatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele