• 13.05.20, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Division teenis 2019. aastal 0,16 miljonit eurot kasumit

Reklaamiagentuur Division OÜ teenis 2019. aastal 1,85 miljoni eurose käibe juures 158 773 eurot ärikasumit, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.
2015. aastal asutatud Division OÜ põhitegevus on reklaami- ja disainiteenuste osutamine.
  • 2015. aastal asutatud Division OÜ põhitegevus on reklaami- ja disainiteenuste osutamine.
Võrdluseks, 2018. aastal oli ettevõtte müügitulu 1,96 miljonit ja ärikasum 245 725 eurot. Mullusega võrreldes kahanes ettevõtte müügitulu 5,51% ja ärikasum 35,39%. Ärikasumi rentaablus oli 8,58%, kahanedes aastaga 3,97 protsendipunkti.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.19, 06:59
Division katsetab 4-päevast töönädalat
Sellest nädalast, kuni septembrini on iga teine töönädal Divisionis 4-päevane. Tegemist on katsetusega, et õppida ja mõelda, kuidas edasi tegutseda.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele